Gyakran Ismételt Kérdések (GY.I.K.)

Garanciális ügyintézés
Rendelés
Vásárlástól való elállás



GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS


Amennyiben rendeléskor bejelölöd, hogy meghibásodás esetén igényled a termék ingyenes oda-vissza szállítását, akkor max. 1100Ft-ig átvállaljuk a költségeket, a javított vagy új terméket pedig ingyenesen juttatjuk vissza hozzád. Ez a gyakorlatban úgy fog történni, hogy, ha visszakerül hozzánk a termék és a szerviz valóban hibásnak találja, akkor a csomagban az új vagy javított termékhez mellékeljük a hozzánk juttatás díját (max 1100Ft-ot). Akár őket is igénybe veheted, olcsó, gyors, háztól-házig: http://www.vaterafutar.hu

Minden termékre van garancia?

Igen, minden termékünk garanciás, a termék nevénél meg lehet találni hány év garancia van rá (1,2,3,5,10 és élettartam garancia).

Mit kell tennem, ha meghibásodik egy termék?

A szervizigényt minden esetben írásos formában, a hiba lejelentőn (itt) vagy e-mailben szükséges jelezni felénk (info@netkershop.hu), ezen adatok megadásával:

- Számlaszám
Ez által azonosítható számunkra, hogy nálunk történt a rendelés. Sajnos történt már olyan eset, hogy máshol vett terméket akartak nálunk garanciáztatni.
- Gyári szám (S/N)
Ez által azonosítható a termék.
- A lehető legpontosabban a hibajelenség
Ez az információ kell a szervíznek, hogy tudják, mi a probléma az adott termékkel.

Miután elküldted nekünk a szükséges adatokat és a válaszlevelünket is megkaptad, kérjük amennyiben lehetséges, a terméket minden tartozékával együtt juttasd vissza hozzánk! Szükséges még a garancialevél illetve a számla másolata (elég, ha a lejelentőn vagy e-maillel együtt csatolva lesz elküldve). Ha ez személyesen történik, akkor időpont egyeztetés szükséges a termék átvételhez!
A terméket MINDEN ESETBEN bevizsgáljuk, az ügyintézés ideje max. 15 munkanap (3 hét), de tapasztalataink szerint nagyjából 2 hét alatt lezajlik. Az ügyintézés végén, a hibától függően vagy a javított terméket, vagy pedig egy új terméket adunk vissza a vásárlónak. Az új termékre a garancia a hozzá mellékelt garancialevélen szereplő dátumtól indul.
Az itt leírtak nem vonatkoznak a gyári garancia levéllel rendelkező termékekre! Ezen termékeknél a garancia levélen leírtak szerint kell eljárni.

Mit NE TEGYEK, ha meghibásodik egy termék?

- Bárminemű jelzés nélkül NE juttasd vissza hozzánk a terméket. Az így küldött termékeket nem áll módunkban átvenni!

- Addig NE juttasd vissza hozzánk a terméket, amíg meg nem győződtél róla, hogy tényleg az adott termékkel van gond. Sajnos történt már olyan, hogy egy megfelelően működő terméket küldtek vissza és teljesen mással volt gond, mint amire az illető gondolt. 

- Személyes átvétel esetén időpont egyeztetés nélkül NE hozd vissza a terméket, mert nem biztos, hogy az átvételi helyen tartózkodik valaki.

- A hibajelenségre kérjünk NE egy egyszerű "nem működik" választ adj vagy azt, hogy "rossz". Ezt mi is tudjuk, hisz ezért akarod szervizeltetni. Azt jelezd felénk a lehető legpontosabban, hogy mit tapasztalsz, vagy mit nem tapasztalsz az adott termékkel kapcsolatban.



RENDELÉS


E-mailben vagy telefonon lehet-e rendelni?

Nem, csak a webáruházban leadott rendelést tudjuk elfogadni.

A termékek új, bontatlan csomagolásban rendelhetők?

Igen, csak új, bontatlan, garanciás termékek értékesítésével foglalkozunk.

Az előrendelhető státuszú termékekhez mennyi idő alatt lehet hozzájutni?

Az előrendelhető termékek beszerzési ideje általánosságban 1-3 munkanap, de néhány esetben 5 munkanapot is igénybe vehet. Minden esetben tájékoztatjuk a kedves vásárlót a termék állapotáról és a szállítás várható idejéről.

Számla jár a termékekhez?

Igen, számla és garancialap minden esetben jár a termékhez.



AZ ELÁLLÁSI JOGRÓL ÉS A VÁSÁRLÓI REKLAMÁCIÓRÓL ÉRTHETŐEN


Ha a vásárló úgy dönt, hogy a megrendelt termékre mégsem tart igényt, akkor a csomag felbontásától számított 14 naptári napon belül köteles jelezni felénk elállási szándékát valamilyen formában. Ezt követően további 14 naptári nap áll a vásárló rendelkezésére, hogy a megvásárolt terméket – saját költségén – visszajuttassa hozzánk. A 14 napos határidő betartása kötelező, és betartottnak minősül, ha ez idő letelte előtt visszaküldi, vagy visszahozza a vásárló a terméket. A termék visszaérkezését követően a vételárat és az esetleges szállítási díjat 14 naptári napon belül (személyes átadás esetén azonnal) visszafizetjük a vásárlónak.

Webáruházunk minden esetben vállalja a felelősséget, ha általunk adott téves információk alapján nem megfelelő terméket rendel a vásárló!

Ezzel egyidejűleg szeretnénk megkérni minden kedves vásárlót, hogy amennyiben nem tudja pontosan mit szeretne vásárolni, vagy nem tudja kompatibilis-e egy adott termék egy másikkal, vagy bármi egyéb kérdése merülne fel, azt vásárlás előtt tegye fel és/vagy járjon utána. Ezzel csökkenthető annak az esélye, hogy a csomag kézhezvétele után pl. egy karácsonyi ajándéknak szánt termék nem működik megfelelően, mert nem kompatibilis. Ez a vásárlónak se jó és természetesen nekünk se!