tel.: 0670/397-8629                     e-mail: info@netkershop.hu

Hiba lejelentő




A gyári garancia levéllel rendelkező termékeknél az ott leirtak alapján kell eljárni, minden más esetben hozzánk kell visszajuttatni a terméket (Gattyán Sándorné E.V., Bp. 1134. Csángó u. 22.).

Gyári HP patronok és tonerek garanciális ügyintézése a gyártóval történik.
Kérjük hívja közvetlenül a HP ügyfélszolgálatát a 061/777-7545 vagy a 061/235-4799 telefonszámon (hétköznap 8.30-17.00). Az ügyintézéshez szükség lesz a nyomtató gyáriszámára amiben használni akarták.
Fontos, hogy végfelhasználóként kell felhívni a HP-t, mert csak végfelhasználóknak cserélnek, a csereterméket postázzák.

Szeretnénk megkérni minden vásárlót, hogy garanciális ügyintézésre CSAK abban az esetben küldjenek vissza terméket, ha meggyőződtek róla, hogy az valóban hibás! Nem tudjuk eléggé hangsúlyozni ennek a fontosságát! A kompatibilitási problémák miatti nem megfelelő működés például nem jelenti azt, hogy hibás a termék! Senki sem szeretne feleslegesen pénzt költeni a szállításra, és olykor heteket várni a szerviz válaszára, miszerint a termék kifogástalanul működik! Mindez elsősorban a vásárlók érdeke, tehát érdemes garanciáztatás előtt alaposan megvizsgálni a problémát!

A garanciális ügyintézés folyamata:

A szervizigényt minden esetben írásos formában, itt felül a hiba lejelentőn vagy e-mailben szükséges jelezni felénk az info@netkershop.hu e-mail címen! Megkérnénk mindenkit, hogy a hibajelenséget a lehető legpontosabban írja le, hogy ezzel is segítsük az ügyintézés folyamatát! A "Jónapot! Lenne egy garis termékem, hibajalenség: rossz! Üdv, Gyula" s hasonló tartalommal bíró emailek például nem segítik az ügyintézést, ez úgy gondoljuk, érthető! :)
Miután elküldted nekünk a szükséges adatokat és a válaszlevelünket is megkaptad, kérjük amennyiben lehetséges, a terméket minden tartozékával együtt juttasd vissza hozzánk! Nem szükséges kinyomtatott formában elküldeni se a garancialevelet se a számlát (elég, ha a lejelentőn vagy e-maillel együtt csatolva lesz elküldve).
A terméket MINDEN ESETBEN bevizsgáljuk, az ügyintézés ideje max. 15 munkanap (3 hét), de tapasztalataink szerint nagyjából 2 hét alatt lezajlik. Az ügyintézés végén, a hibától függően vagy a javított terméket, vagy pedig egy új terméket adunk vissza a vásárlónak. Az új termékre a garancia a hozzá mellékelt garancialevélen szereplő dátumtól indul.

A garanciális ügyintézés elindításához szükséges adatok (ha e-mailen jelzed):

- Számlaszám
Ez által azonosítható számunkra, hogy nálunk történt a rendelés. Sajnos történt már olyan eset, hogy máshol vett terméket akartak nálunk garanciáztatni.
- Gyári szám (S/N)
Ez által azonosítható a termék.
- A lehető legpontosabban a hibajelenség
Ez az infórmáció kell szerviznek, hogy tudják, mi a probléma az adott termékkel.