!! 30.000 Ft felett INGYENES szállítás !!

0670/397-8629             info@netkershop.hu

Hiba lejelentő


Termékmeghibásodás esetén a gyors és gördülékeny ügyintézés végett telefonhívások helyett kérjük olvasd el az alább leírtakat és az űrlap kitöltésével add meg a garanciás ügyintézéshez szükséges adatokat. Köszönjük!


Garanciális ügyintézés menete:



•   A gyári garancia levéllel rendelkező termékeknél az ott leírtak alapján kell eljárni.

•   Gyári HP patronok és tonerek garanciális ügyintézése a gyártóval történik. Kérjük, hívd közvetlenül a HP ügyfélszolgálatát a 061/777-7545 vagy a 061/235-4799 telefonszámon (hétköznap 8.30-17.00). Az ügyintézéshez szükség lesz a nyomtató gyári számára, amiben használni akartad. Fontos, hogy végfelhasználóként kell felhívni a HP-t, mert csak végfelhasználóknak cserélnek, a csereterméket postázzák.

•   Minden más esetben az alábbiak egyike érvényes:

1,   Háztól házig garancia szolgáltatás (csak azon vásárlóinknak, akik rendeléskor a rendelt termék(ek)hez megvásárolták ezt a szolgáltatást), vagy

2,   Önköltségen visszaküldés

Mindkét esetben ki kell tölteni a hiba lejelentőt (ezen az oldalon kicsit lejjebb). Megkérnénk mindenkit, hogy a hibajelenséget a lehető legpontosabban írja le, hogy ezzel is segítsük, gyorsítsuk az ügyintézés folyamatát!

Szeretnénk megkérni minden vásárlót, hogy garanciális ügyintézésre CSAK abban az esetben küldjenek vissza terméket, ha meggyőződtek róla, hogy az valóban hibás! Nem tudjuk eléggé hangsúlyozni ennek a fontosságát! A kompatibilitási problémák miatti nem megfelelő működés például nem jelenti azt, hogy hibás a termék! Senki sem szeretne feleslegesen pénzt költeni a szállításra, és olykor heteket várni a szerviz válaszára, miszerint a termék kifogástalanul működik! Mindez elsősorban a vásárlók érdeke, tehát érdemes garanciáztatás előtt alaposan megvizsgálni a problémát!

A terméket MINDEN ESETBEN bevizsgáljuk/bevizsgáltatjuk. Az ügyintézés ideje max. 15 munkanap (3 hét), de tapasztalataink szerint nagyjából 2 hét alatt lezajlik. A végén, a hibától függően vagy a javított terméket, vagy pedig egy új terméket adunk vissza a vásárlónak. Az új termékre a garancia a hozzá mellékelt garancialevélen szereplő dátumtól indul újra.



Garanciális termék hiba lejelentő:



“HÁZTÓL HÁZIG GARANCIA” szolgáltatás:


Ez egy kényelmi szolgáltatás kedvező áron. A garancialapon szereplő dátumtól számítva a megvásárolt termék garanciális idején belül biztosítjuk, hogy semmi ügyintézéssel ne kelljen foglalkoznod:

•   Minden ügyintézést mi végzünk, neked csak a ki kell töltened a hiba lejelentőt és becsomagolni a terméket szállításra
•   A megadott címre és munkanapra kiküldjük a GLS futárt, felveszi és elhozza hozzánk a terméket
•   Tájékoztatunk, ha átadtuk a szerviznek a terméket, illetve a bevizsgálás, javítás várható időtartamáról
•   Ha lezajlott az ügyintézés, a megadott címre kézbesíti a futár az új vagy javított terméket

Mely termékekre vonatkozik?

•   Gyári garanciajeggyel nem rendelkező termékekre
•  Csak azon termékekre, amelyekhez megvásároltad ezt a szolgáltatást (a szolgáltatás csak a termékkel egyidejűleg vásárolható meg, később már nem pótolható). Ha több darab terméket vásárolsz, és mindegyikhez szeretnéd, akkor az összeshez külön-külön kell megvásárolni.

Mire nem vonatkozik?

•   Gyári garanciajeggyel rendelkező termékekre
•   A termék garanciális idején túli javítására

A szolgáltatás díja:

•   0 - 19.999 Ft kozötti terméknél: 490 Ft
•   20.000 - 49.999 Ft közötti termékeknél: 690 Ft
•   50.000 - 99.999 Ft közötti termékeknél: 990 Ft
•   100.000 - 199.999 Ft közötti termékeknél: 1490 Ft
•   200.000 Ft feletti termékeknél: 1990 Ft

Mi a teendőd, ha megvásároltad a szolgáltatást és meghibásodott a termék?

•   Kérjük töltsd ki a fenti hiba lejelentőt
•  Kérjük add meg itt lentebb a mezők kitöltésével, hogy a GLS futár hol veheti fel a csomagot és melyik munkanap (dátum formátumban, pl. 2021.09.05). Legkorábban a lejelentést követő 2. munkanapra tudjuk küldeni a futárt.
•   Csak abban az esetben kell ezekre a kérdésekre választ adnod, ha megvásároltad a termékhez ezt szolgáltatást és igénybe szeretnéd venni.

Az új vagy javított terméket ugyanerre a címre vigye a futár?




ÖNKÖLTSÉGEN VISSZAKÜLDÉS:

Ha a rendelt termékhez nem vásároltál “Háztól házig garancia” szolgáltatást, akkor a hiba lejelentő kitöltése után kérjük, a terméket amennyiben lehetséges minden tartozékával együtt juttasd vissza hozzánk. Nem szükséges kinyomtatott formában elküldeni se a garancialevelet se a számlát (elég, ha a lejelentőn csatolva lesz elküldve). Tájékoztatunk a termék állapotáról, majd ha vége az ügyintézésnek, visszaküldjük a javított vagy új terméket a megadott címre.