Hiba lejelentő

Név:
E-mail cím:
Vásárlás dátuma:
Számlaszám (garancialap csatolása esetén nem szükséges):
Termék neve (garancialap csatolása esetén nem szükséges):
Termék gyári száma (S/N, garancialap csatolása esetén nem szükséges):
A lehető legpontosabban a hibajelenség:
Számla csatolása:
Garancialap csatolása:




A gyári garancia levéllel rendelkező termékeknél az ott leirtak alapján kell eljárni, minden más esetben hozzánk kell visszajuttatni a terméket (Gattyán Sándorné E.V., Bp. 1134. Csángó u. 22.).

Amennyiben rendeléskor bejelölöd, hogy garanciás ügyintézés esetén igényled a termék ingyenes oda-vissza szállítását, akkor az ezzel járó költségeket max. 1100Ft-ig módunkban áll átvállalni! Ez azonban csak abban az esetben érvényes, ha a szerviz valóban hibásnak találja a visszaküldött terméket! Garanciás ügyintézés után a javított, vagy új terméket a vásárló által fizetett szállítási díjjal együtt (max. 1100Ft-ig) 1-2 munkanapon belül visszajuttatjuk! Akár őket is igénybe veheted: http://www.vaterafutar.hu

Szeretnénk megkérni minden vásárlót, hogy garanciális ügyintézésre CSAK abban az esetben küldjenek vissza terméket, ha meggyőződtek róla, hogy az valóban hibás! Nem tudjuk eléggé hangsúlyozni ennek a fontosságát! A kompatibilitási problémák miatti nem megfelelő működés például nem jelenti azt, hogy hibás a termék! Senki sem szeretne feleslegesen pénzt költeni a szállításra, és olykor heteket várni a szerviz válaszára, miszerint a termék kifogástalanul működik! Mindez elsősorban a vásárlók érdeke, tehát érdemes garanciáztatás előtt alaposan megvizsgálni a problémát!

A garanciális ügyintézés folyamata:

A szervizigényt minden esetben írásos formában, itt felül a hiba lejelentőn vagy e-mailben szükséges jelezni felénk az info@netkershop.hu e-mail címen! Megkérnénk mindenkit, hogy a hibajelenséget a lehető legpontosabban írja le, hogy ezzel is segítsük az ügyintézés folyamatát! A "Jónapot! Lenne egy garis termékem, hibajalenség: rossz! Üdv, Gyula" s hasonló tartalommal bíró emailek például nem segítik az ügyintézést, ez úgy gondoljuk, érthető! :)
Miután elküldted nekünk a szükséges adatokat és a válaszlevelünket is megkaptad, kérjük amennyiben lehetséges, a terméket minden tartozékával együtt juttasd vissza hozzánk! Szükséges még a garancialevél illetve a számla másolata (elég, ha a lejelentőn vagy e-maillel együtt csatolva lesz elküldve).
A terméket MINDEN ESETBEN bevizsgáljuk, az ügyintézés ideje max. 15 munkanap (3 hét), de tapasztalataink szerint nagyjából 2 hét alatt lezajlik. Az ügyintézés végén, a hibától függően vagy a javított terméket, vagy pedig egy új terméket adunk vissza a vásárlónak. Az új termékre a garancia a hozzá mellékelt garancialevélen szereplő dátumtól indul.

A garanciális ügyintézés elindításához szükséges adatok (ha e-mailen jelzed):

- Számlaszám
Ez által azonosítható számunkra, hogy nálunk történt a rendelés. Sajnos történt már olyan eset, hogy máshol vett terméket akartak nálunk garanciáztatni.
- Gyári szám (S/N)
Ez által azonosítható a termék.
- A lehető legpontosabban a hibajelenség
Ez az infórmáció kell szerviznek, hogy tudják, mi a probléma az adott termékkel.

Gyakran ismételt kérdések - Garanciális ügyintézés