Hiba lejelentő
Termékmeghibásodás esetén a gyors és gördülékeny ügyintézés végett telefonhívások helyett kérjük olvasd el az alább leírtakat és az űrlap kitöltésével add meg a garanciás ügyintézéshez szükséges adatokat. Köszönjük!
Garanciális ügyintézés menete:
• A gyári garancia levéllel rendelkező termékeknél az ott leírtak alapján kell eljárni.
• Gyári HP patronok garanciális ügyintézése a gyártóval történik. Kérjük, hívd közvetlenül a HP ügyfélszolgálatát a 061/777-7545 vagy a 061/235-4799 telefonszámon (hétköznap 8.30-17.00). Az ügyintézéshez szükség lesz a nyomtató gyári számára, amiben használni akartad. Fontos, hogy végfelhasználóként kell felhívni a HP-t, mert csak végfelhasználóknak cserélnek, a csereterméket postázzák.
• Minden más esetben az alábbiak egyike érvényes:
1, Háztól házig garancia (csak azon vásárlóinknak, akik rendeléskor a rendelt termék(ek)hez megvásárolták ezt), vagy
2, Önköltségen visszaküldés
Mindkét esetben ki kell tölteni a hiba lejelentőt (ezen az oldalon kicsit lejjebb). Megkérnénk mindenkit, hogy a hibajelenséget a lehető legpontosabban írja le, hogy ezzel is segítsük, gyorsítsuk az ügyintézés folyamatát! Gyári HP tonerek: nyomatmintával és kellékanyag állapot nyomtatott papírral együtt tudjuk a garanciát intézni. Amennyiben a tonert nem fogadja el a nyomtató, akkor erről egy screenshot vagy fénykép nyomtatása szükséges, nyomtató gyári számmal együtt.
Szeretnénk megkérni minden vásárlót, hogy garanciális ügyintézésre CSAK abban az esetben küldjenek vissza terméket, ha meggyőződtek róla, hogy az valóban hibás! Nem tudjuk eléggé hangsúlyozni ennek a fontosságát! A kompatibilitási problémák miatti nem megfelelő működés például nem jelenti azt, hogy hibás a termék! Senki sem szeretne feleslegesen pénzt költeni a szállításra, és olykor heteket várni a szerviz válaszára, miszerint a termék kifogástalanul működik! Mindez elsősorban a vásárlók érdeke, tehát érdemes garanciáztatás előtt alaposan megvizsgálni a problémát!
A terméket MINDEN ESETBEN bevizsgáltatjuk. A bevizsgálást minden esetben nagyker partnerünk profi szerviz csapata végzi, így ha valóban hibás a termék, az biztosan ki fog derülni. Mint ahogy az is, ha nem hibás az adott termék, illetve ha valami egészen más dologról kell beszélni.
Az ügyintézés ideje max. 15 munkanap (3 hét), de tapasztalataink szerint nagyjából 2 hét alatt lezajlik. A végén, a hibától függően vagy a javított terméket, vagy pedig egy új terméket adunk vissza a vásárlónak.
A garancia a gyártó által javított, illetve gyári javítottra cserélt termékeknél az eredeti termék vásárlásától folytatódik, de minimum 1 év. Az új termékre a garancia a hozzá mellékelt garancialevélen szereplő dátumtól indul újra.
72 órán belüli meghibásodás esetén:
• Kézhezvételtől számított 72 órán belül le kell jelenti itt a hibalejelentőn,
• Lejelentéstől számított 72 órán belül vissza kell küldeni futárral címünkre, minden tartozékával együtt,
• Minden esetben pontos hibaleírás szükséges,
• Csereterméket csak a bevizsgálást követően tudunk adni, ami 1-3 munkanap alatt befejeződik.
A garancia nem terjed ki helytelen tárolás, rendeltetésellenes használat, szakszerűtlen kezelés vagy rongálás okozta sérülésekre!
Garanciális termék hiba lejelentő:
Az "ELKÜLD" gombra rá kell kattintani, különben nem kapjuk meg az adatokat!
“HÁZTÓL HÁZIG” GARANCIA:
Ez egy kényelmi szolgáltatás kedvező áron. A garancialapon szereplő dátumtól számítva a megvásárolt termék garanciális idején belül biztosítjuk, hogy semmi ügyintézéssel ne kelljen foglalkoznod:
• Minden ügyintézést mi végzünk, neked csak a ki kell töltened a hiba lejelentőt és becsomagolni a terméket szállításra
• A megadott címre és munkanapra kiküldjük a GLS futárt, felveszi és elhozza hozzánk a terméket
• Tájékoztatunk, ha átadtuk a szerviznek a terméket
• Ha lezajlott az ügyintézés, a megadott címre kézbesíti a futár az új vagy javított terméket
Mely termékekre vonatkozik?
• Gyári garanciajeggyel nem rendelkező termékekre
• Csak azon termékekre, amelyekhez megvásároltad ezt a szolgáltatást (a szolgáltatás csak a termékkel egyidejűleg vásárolható meg, később már nem pótolható). Ha több darab terméket vásárolsz, és mindegyikhez szeretnéd, akkor az összeshez külön-külön kell megvásárolni.
Mire nem vonatkozik?
• Gyári garanciajeggyel rendelkező termékekre
• A termék garanciális idején túli javítására
A szolgáltatás díja:
• 0 - 4.999 Ft kozötti terméknél: 990 Ft
• 5.000 - 19.999 Ft közötti termékeknél: 1490 Ft
• 20.000 - 49.999 Ft közötti termékeknél: 1990 Ft
• 50.000 - 99.999 Ft közötti termékeknél: 2490 Ft
• 100.000 - 199.999 Ft közötti termékeknél: 2990 Ft
• 200.000 Ft feletti termékeknél: 3490 Ft
Mi a teendőd, ha megvásároltad a szolgáltatást és meghibásodott a termék?
• Kérjük töltsd ki a fenti hiba lejelentőt
• Kérjük add meg itt lentebb a mezők kitöltésével, hogy a GLS futár hol veheti fel a csomagot és melyik munkanap (dátum formátumban, pl. 2021.09.05). Legkorábban a lejelentést követő 2. munkanapra tudjuk küldeni a futárt.
• Csak abban az esetben kell ezekre a kérdésekre választ adnod, ha megvásároltad a termékhez ezt szolgáltatást és igénybe szeretnéd venni.
Az "ELKÜLD" gombra itt is rá kell kattintani, akárcsak a hibalejelentőnél, különben nem kapjuk meg az adatokat!
ÖNKÖLTSÉGEN VISSZAKÜLDÉS:
Ha a rendelt termékhez nem vásároltál “Háztól házig garancia” szolgáltatást, akkor a hiba lejelentő kitöltése után (és arra adott válaszunk után) kérjük, a terméket amennyiben lehetséges minden tartozékával együtt küldd vissza futárral címünkre. Nem szükséges kinyomtatott formában elküldeni se a garancialevelet se a számlát (elég, ha a lejelentőn csatolva lesz elküldve). Tájékoztatunk a termék állapotáról, majd ha vége az ügyintézésnek, visszaküldjük a javított vagy új terméket a megadott címre.
Kérjük:
• minden esetben töltsd ki a hibalejelentőt
• szó nélkül ne küldd vissza terméket, mert nem vesszük át a futártól
• utánvéttel ne küldd a terméket, mert nem vesszük át a futártól
• személyesen ne hozd vissza a terméket, mert garancia esetén nincs személyes átvétel